Subject: täpsustus Narva-Jõesuu Linnavalitsuse kirjas nr 25/7-1.2/3 (avalik väljapanek ja avalik arutelu NJ J Poska tn 36 DP)
From: "Olga Rudomina" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Jelena Nikiforova" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 16:17:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere

Oleme saatnud teile kirja nr 25/7-1.2/3 (Narva-Jõesuu linna Narva-Jõesuu 
linnas J. Poska tn 36 ja lähiala detailplaneeringu vastuvõtmine ja avaliku 
väljapaneku väljakuulutamine) ning soovime täpsustada, et detailplaneeringu 
avaliku väljapaneku tulemuste avalik arutelu toimub 05.03.2025 kell 17.30 
Narva-Jõesuu Linnavalitsuse saalis, aadressil J. Poska tn 26, 29023, 
Narva-Jõesuu, Narva-Jõesuu.
-- 

Lugupidamisega

Olga Rudomina

Planeeringuspetsialist

Narva-Jõesuu Linnavalitsus

mob +372 5302 0276

e-mail [email-masked] <mailto:[email-masked]>